Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

Biblioteca Torras i Bages: Presentació de "Diuen... Escrits propers"

26 d’abr. 2016

Presentació de "Diuen... Escrits propers"


La biblioteca acollirà la presentació del llibre Diuen... Escrits propers, una obra realitzada a dues mans per Nati Soler (text) i Josep Vallès (imatges). Nati Soler, que ens explica el següent sobra l'elaboració del llibre:

En Josep Vallès era un enamorat dels llocs propers on podia arribar-se des de casa sense fer cap preparatiu especial. Revisitava espais amb assiduïtat, observava els canvis que hi produïen les estacions de l’any i observava les petites coses que només un gran coneixedor de l’indret sap observar. En deixava constància a la menuda càmera fotogràfica domèstica que duia sempre a la butxaca. Un pic a casa, es remirava les imatges i, sabedor del meu gust per la natura, me n’enviava alguna. Vaig explicar al Josep el que em passava amb les seves fotos, li vaig passar els meus textos i es va engrescar a continuar captant petites coses de l’entorn. I jo a escriure sobre elles. 

Dijous 19 de maig, a les 19:30h
Diuen...Escrits propers, de Nati Soler i Josep Vallès
Presentació del llibre a càrrec d’Albert Carrasco de Penedesart.