Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

Biblioteca Torras i Bages: A la biblioteca exposem les vostres col·leccios

11 d’abr. 2016

A la biblioteca exposem les vostres col·leccios

La biblioteca us ofereix un espai on mostrar les vostres col·leccions particulars o els vostres treballs. 

Si teniu una bona mostra de punts de llibre, gomes d'esborrar o llaunes de beguda, si us encanta elaborar figures d'amigurimi o ganxet, si sempre que viatgeu o viatgen els vostres amics i familiars us feu portar una bola de vidre... A la biblioteca ho podeu exposar.

En aquesta primera mostra, la Núria, ha portat la seva col·lecció d'objectes/marieta. Ella mateix ens explica:

Fa molts anys em vaig començar a fixar en aquestes minúscules bestioles. M’agradava la seva forma i els seus colors. Me’n vaig comprar una d’imantada per a la nevera, després un pot per a llapis ple de marietes, una altra de ceràmica per a decorar. I de mica en mica les persones del meu entorn van començar a regalar-me’n de totes les mides i funcions: tassa, drap de cuina, polsera, arracades, moneder...

El que més m’agrada de les marietes és que es consideren unes grans missatgeres i portadores de bones notícies arreu del món!

Fins a finals de mes podeu veure-la a la primera planta de la biblioteca.