Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

Biblioteca Torras i Bages: Un altre jo de Guillamino

9 d’oct. 2014

Un altre jo de Guillamino

“Em pregunto qui sóc”, canta Guillamino. Si ell no sap la resposta, imagineu-vos els oients despistats que obren els ulls com taronges amb cadascuna de les seves mutacions. Guillamino no té un altre jo, en té quinze. El que sorprèn és que en aquest disc en mostra només un: el seu jo més funky. Un jo fet de sons orgànics, veu soulera i el groove de sempre, estirant el fil de la seva cançó més popular fins avui, “La vida” (2008). Soul i funk per la vena, sí. 


“Voldràs rebobinar, buscaràs el control zeta”... Doncs no. Guillamino estrena banda, els Control Z’s. I ho fa curiosament en un disc produït sense control Z. Està gravat en calent, buscant que la primera presa sigui la bona. Tres dies de gravació analògica, mescla en cinta i cap a casa. Recollint l’adrenalina que desprenen els músics quan toquen junts i se senten a gust, amb la secció de metalls donant-ho tot. Energia i sensibilitat a parts iguals, capturades al vol. 

Font: BankRobber

Guillamino & The Control Z's